Intialaisten sukulaisteni seitsemän viikon loma loppui viime sunnuntaina. Oli siinä pakkaamista ja punnitsemista lauantai-iltana ja vielä sunnuntainakin. Ja minä kun olen aina ajatellut että suomalaiset kantaa selkä vääränä tavaraa "halvoista" maista Suomeen mutta ei nämä intialaiset kovin paljoa jälkeen jääneet ;D Osa tavaroista jäi vielä tänne meille kun ei kasseihin mahtunut ja painorajatkin meni kolmelta ihmiseltä hienosti yli.

Itse olen helpottunut että olemma taas omalla porukalla, ei suomalainen luonne ihan heti totu jatkuvaan häslinkiin ja mekastukseen, tai ei ainakaan minun luonne ;D Ei enää jonotusta vessaan tai tunkua keittiössä ja ruokapöydässä ennen seuraavaa kertaa ;D Ja tämä ei tarkoita että olisin kiittämätön miniä, olen kasvanut erilaiseen kulttuuriin ja näissä pitkissä vierailutilanteissa se kärjistyy vaikkei normaalielämässä ole huomattavissa lähes ollenkaan. Terveisin nimimerkki; En mä asuisi omanikaan äitini kanssa saman katon alla enää noin pitkää aikaa yhtäsoittoa saamatta itkuraivareita ;D Ps. Ja tuskin hänkään minun kanssani... ;D)))

         20.09.2009 Back to home... ---->