Eilen vietimme suvun kesken kesäpäivää maalla, äitini kotona. Me menimme sinne jo perjantaina ja ilta venyi yöksi seuraavan päivän tarjoiluja valmistellessa. Ja maalla kun oltiin, oli siellä myös kärpäsiä enempi kuin laki sallii... Mulla oli erittäin vastuuntuntoinen tehtävä pitää kärpäset pois valmistuvista ja valmiista ruuista... ;oD ei ollu ihan piece of cake, ei! Kahden maissa yöllä saatiin viimeiset pullat ulos uunista ja sitten nukkumaan vaan jotta voisi nousta aikaisin aamulla taas ylös.

Itse nousin yhdeksän maissa, joka on aikaista mulle. Muut olivat jo olleet tuntikausia hereillä ja osa kerennyt jo saunomaankin... Vieraita alkoi saapua puolenpäivän aikaan ja viimoiset läksivät pois jotain kuuden-seitsemän maissa. Olipa raskasta olla sosiaalinen... olin ihan naatti kun saavuttiin kotiin kahdeksan maissa. Koitin avata tietokonetta ja avasinkin, mutta kun en tajunnut enää mitään lukemastani niin suljin koneen melki samantien. Yhdeksän aikaan nukkumaan ja heräsin iltapäivällä viideltä. Aika pitkät yöunet... heräsin kun Ranji kotiutui töistä, oli se onneksi kissat ruokkinut lähteissään ja ei ne huutaneetkaan ruokaa eli hyvä niin.

Taas tuli todistettua ettei musta ois asiakaspalvelutyöhön. Kun olin tuon työpäivän mittaisen ajan keskustellurt kymmenien ihmisten kanssa ja hymyillyt all the time, niin ei ihme että väsytti noin kovin... En mä mitenkään maailman epäsosiaalisin tyyppi ole, mutta mun on saatava ajoittain olla ihan yksin eikä jatkuvassa ihmisten hälinässä keskustelemassa, toiset vaan tarttee omaa aikaa enempi kuin toiset!

Päivän ehdoton kohokohta oli cruisailu serkkuni uudella avoautolla! En olekkaan ennen tollasen kyydissä istunut. Sitäpaitsi musta tuntuu että sekin väsytti, sillä olin niin levon tarpeessa heti kun kyyti toi minut takaisin pihamaalle.

1769741.jpg               Let's go babes! Serkkuni Jukka puikoissa

1769751.jpg               Here we go!

1769757.jpg               Ranjikin pääsi kokeilemaan

1769763.jpg Intialaisen miehen suomalaisen vaimon intialainen vaate ;o)

All photos copyright ©Minna