Ostan usein kissan kuivaruokaa 10 tai 15 kilon säkin, kun tulee todellakin edullisemmaksi silleen ja oli niitä syöjiäkin vielä hetki sitten kolme. Isoa säkkiä säilytän pihalla, kuivassa varatossa ja täytän ämpäriä sitä mukaa kuin tarve vaatii. Eilen tarve vaati ja pikkuapulainen oli tottakai mukana touhuissa, ihan niinkuin aina ja missä vain... oli pakko napsasta pari kuvaa.

1594213.jpg             Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa! Ja ehkä ajattelee, että kuinkas paljon sitä ruokaa oikein on, ei varmaan usko silmiään ;o)

1594219.jpg             Pakko maistaa kun kerran luvan sai!

Mua sitten harmittaa toisinaan meidän Tiiti, kun se ronklaa ruokien kanssa... Kuivamuonaa rakastaa, mutta märkäruuasta syö vain kahta laatua, Almo Naturen chicken with pumpkin ja Sheban pieniä fileepurnukoita ja nekin menee parhaiten vaan suoraan avattuna, mutta auta armias kun kattoo kissa mua arvostelevasti kun annan ruokaa, joka on ollut puoli päivää kylmäkaapissa... No, kuivamuona on ihan eläinkaupan tavaraa että kai se siitä saa kaiken tarvitsemansa sitten, ainakin omasta mielestään. Ja ei se kyllä mikään maailmanlopun ruipelo ole, että saahan se!

Hippi syö tyytyväisenä lähes kaiken mitä sille tarjoo, se poika ei tiedä edes mitä tarkoittaa ronkeli ;o) Viimeisin villitys on voisilmäpulla. Olen oppinut kantapään kautta ettei niitä auta jättää edes silmänräpäykseksi pöydälle ilman valvontaa, saa meinaan pulla kummasti jalat alleen ;oD   Nyt on ollut tapana antaa pikkiriikkinen murunen jos itse ko pullaa syödään, on se siitäkin kiitollinen. Olen koittanut selittää, että ei pulla oo kissan ruokaa... Onkohan se ymmärtänyt mua?