Ei aikaa, ei mitään mutta kuitenkin niin paljon kaikkea ettei ainakaan blogia kerkee päivittämään samaa tahtia kuin muina vuodenaikoina. Asia varmaan korjaantuu taas syksyllä ;o)

Tänään kävin ostamassa VIELÄ LISÄÄ kukkia pihallemme. Nyt olen vasta tajunnut että pihaan saa uppoamaan aika "mukavia" summia rahaa... Se ei vaan tunnu siltä, kun ostaa 5-10€ ostoksia kerrallaan, mutta nyt en edes uskalla enää laskea kuinka monta pikkuostosta on tullut tehtyä... Ehkä parempi mielenrauha itsellä jos ei ajattele koko asiaa...

Huomenna saattaa tulla makkarinlattiantekijä. Lupasi aamulla soitella kerkiikö. No jihuu! Sit se tietty soittaa seittemältä et kahdeksaksi pitää olla makkari tyhjätty ja silleen... (apuva). Vaan onnistuuhan se, jos kerta lopultakin saa lattian valmiiksi. Pelottaa silti ettei se soitakkaan, että on tullut muita kiireitä... Lets see.

Päivä meni huidellessa kaupungilla. Käytiin selvittämässä mitä pitää ostaa jotta saadaan telkku näkyyn makkarissa tietsikan kautta. Sitten Ranji innostui yhdestä kannettavasta niin että myöhästyi itsejärjestämästään työpaikan hohtokeilausillasta. Se menköön perjantai 13. pvän piikkiin ;o) Kerkes se kuitenkin paikanpäälle ja mikä tärkeintä ravintolaan työkavereiden kanssa. Mä oon tapellu sähköpostin kanssa kun muut paitti hotmail ei jostain syystä suostu lähettämään erääseen nimeltä mainitsemattomaan paikkaan kuvia ja hotmaili kyllä lähettää muttei tuo mulle sen paikan kaikkia viestejä... Anna mun kaikki kestää. Kyllä oli moni asia helpompaa ennen tietokoneita! Koneet aiheuttaa ennenaikaisia harmaita hiuksia, siitä olen nyt satavarma.

1643228.jpg             Valkoista Markettaa

1643231.jpg             Tästä sai eilen kyytiä ne päivänliljat. Nyt näyttää vähän autiolta ennenkuin istutukset alkaa kasvamaan. Siirsin tohon ne oranssit liljat, jotka on jo aikkas isoja ja sen yhden valkoisen, joka vasta työntää itseään ylös maasta. Tää on vasta ens kesänä varmaan kivemmannäköinen...