Meillä oli eilen taas yövieraita kun Anni ja Tipi tulivat Porista pikavisiitille. Ja huomenna on meidän vuoro lähteä yökylään.

Oli mukava ilta kun pitkästä aikaa nähtiin, taas riitti jutusteltavaa aamun tunneille asti. Ja kyllä oli vaikeuksia herätä tänään. Mun pitäis potkia itteni siivoomaan täällä... huoh, ei innosta yhtään. Telkkarista on koko päivän tullut ylimääräisiä uutislähetyksiä Espanjan bussiturman vuoksi, 9 suomalaista kuoli kun joku känniääliö ajoi turistibussia päin. Tuntui pahalta kuunnella uutisia, ei kenenkään lomamatka saisi päättyä tollaseen. Iloisin mielin kun on lähdetty lomaa viettämään, eikä koskaan edes arvattu ettei sieltä ehkä koskaan palattaisi... Tämä saa itsensäkkin ajattelemaan varmaan aina ennen lomia, että meneeköhän kaikki varmasti hyvin... Onneksi suurimmalla osalla kuitenkin menee, mutta juuri siksi toi tuntuukin ikävältä. Miksi niin piti sattua? Ja ennenkaikkea mä en tajuu mix kukaan yleensäkkään hyppää auton rattiin nautittuaan mitään alkoholia sisältävää... Niin ei vaan kuulu tehdä!

Täällä paistaa taas aurinko. Eilen juuri puhuin erään ystäväni kanssa, kuinka ihminen tuntee olonsa heti paljon energisemmäksi jos aurinko paistaa kun harmaalla ilmalla. Tai ei kaikki, mutta minä ainakin. Vaikka kroppa olisi kuinka väsynyt, niin ainakin ajatusmaailman aurinko saa pirteämmäksi. Mä olen niin kesäihminen, että tuntuu vaan hyvältä kun talvi on pelkkä muisto vain tällä hetkellä. Tosin viime yönä oli 6 astetta pakkasta, hrrr.Toivottavasti mun kukkasipulit ei paleltunu! Tai mansikat...

1481548.jpg   Minun nuppu, kulta, söpöliini!

1481555.jpg Mä en tajuu mix vaan Hippiksen silmät muuttuu kuvissa aina vaikka minkä näköisiksi... Ei näillä muilla...