Katselimpa tässä pari päivää sitten bollywood-elokuvan Bhool Bhulaiyaa (2007) ja koska en taaskaan ole kirjoitustuulella, niin mikäli kiinnostaa leffasta löytyy lisätietoa täältä. Minä annan vain oman mielipiteeni.

1369319.jpg

En yleensäkkään tykkää intialaisesta komediasta, se ei vaan saa mua nauramaan paitsi joskus harvoin. Tämän kuvan alun ilmeisesti olisi pitänyt naurattaa ja siksi minua pitkästytti mutta onneksi tässä oli muutakin kuin komediaa. Pitää vaan muistaa bollywoodia katsoessaan antaa itsensäkkin mennä johonkin "olotilaan" ja sitten sujuu hyvin ;o) (tämä EI ole negatiivinen asia).

Ihan katsottava elokuva vaikkakin tapahtuihan siinä paljon sellaista mitä realisti katselis ihmeissään... Itse olen todellakin realisti, mutta elokuviin saa laittaa mausteita mukaan ja aina ei tartte olla niin uskottavaa kaiken ja silti siitä voi nauttia. Ei mikään kiitettävän elokuva, mutta katseltava kyllä. Alunperin tämän halusin siksi, että oli kuunnellut soundtrackia etukäteen ja uteliaisuuteni heräsi, suurin osa tän elokuvan musiikista on mun mielestä ihan hyvää. Hare Ram Hare Ram loilotus nimikkobiisissä (Bhool Bhulaiyaa) ei ole mun musiikkimakua jytkeensä vuoksi, mutta niin vaan sekin tempaa mukaansa kun kertosäe pärähtää soimaan. Itseasiassa siitä alkaa tykkäämään mitä enempi kuuntelee, mutta sen remix versiota en ainakaan ala kehumaan...

Joku kirjoitti jossainpäin nettiviihdakkoa, että tässä on jatko-osa Malamaal Weeklylle... EI OLE, Malamaal Weeklyä huonompaa elokuvaa ei ole tehty, tai ainakaan minä en ole sellaiseen törmännyt (onneksi).

1369320.jpg