Jatkampa samalla linjalla eli aamun ratoksi biisejä, joissa esiintyy aihe aamu. Tänään toisen suosikkibändini Yön Viivy aamukuuteen. Tämä oli vielä sitä Yötä, josta itsekkin diggasin (toisin kun tästä nykyisestä... anteeks vaan). Old is gold ja Yö ennenkuin se teki niin valtavat miehistönvaihdokset, mitä nyt onkaan tehnyt aikojen saatossa... Onko se muka Yö, kun vanhoista hyvistä ajoista on jäljellä enää Olli??? Jos minulta kysytään on selkea ja vankka mielipiteeni EI!

Yö - Viivy aamukuuteen

se on se tavallinen tarina
joka unesta alkaa
ja kohta on edessäs todellisena
no siinä sinä olit edessäin
et ehkä täysin mun makuuni
et ehkä lainkaan mun tyyppiäin'

olit poikatytön oloinen
pisamainen tyttöpoloinen
sinut villiksi totesin
millä mä saisin sut kii

viivy aamukuuteen Lea
on muuten uneni niin ankeaa
meitä täysikuu ja hulluus valvottaa, tosiaan
viivy aamukuuteen Lea
on muuten uneni niin ankeaa
aina aamutuimaan maailma naurattaa

on tosi että olen heikkona
napas näkyy kun ruutumarin
paitas on tiukasti solmittuna
ja tukkas kiristetty nuttura
on ehkä ajastaan jäljestä
tyyliltään siveyden suttura

sinä sait mun pääni sekaisin
en tahdo tajuani takaisin
sinut villiksi totesin
tajuan sen vihdoinkin

739869.jpg Olli Lindholm Heinolassa 5.6.1988