Tässä se on ihana laulu ja sen sanat. Sunnuntai-aamun kunniaksi jaan sen teidän kanssanne;

AAMU (Pepe Willberg)

Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin.
Siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes kädellein.
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain

Mun huuliani etsien sä harot hiuksiain ja sulat suudelmaan
Vain hyvänolon hiipivän mä tunnen suonissain,
odotan vaan.
Sä viet mun hiljaa niin kuin varoen ja mä myötäilen,
ja näin tahdon olla vain

Ei saa tätä tunnelmaa, kun vain aamuisin.
Näin aloittaa mä päiväni tahdonkin.
Ja syttyä sun kanssasi näin päivääni päin hiljalleen

Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin.
Siihen mä jään.
Sä tuot niin hiljaa kätes kädellein.
Sanot kultasein, mä näin tahdon olla vain