Kesäkuu alkoi omalta osaltani aikaisella heräämisellä, kukuin jo ylhäällä puoli seitsemän aikaan. MITÄH? Sunnuntaiaamuna ja ilman mitään järkevää syytä!!!

Mistä mahtaa johtua että ajatuksissa on vellonut koko aamun seuraava biisi?

KESÄKUU

Sanat: Jussi Hakulinen

Taas laineet venettä keinuttaa
Tyhmät ahvenet koukkua kurkottaa
Käy kiinni vaan
On mato makeaa
Kyrmyniskaa huijataan

Niin aurinko asfaltin kuumentaa
Se saa ihmiset rannalle pakenemaan
Juokse pakoon vaan
Kaupunki kuristaa juokse rannalle pakoon vaan

Minä tahtoisin kesäkuun kuumaan päivään kelloni pysäyttää
Tahtoisin kelloni pysäyttää ja tämän säilyttää
Minä tahtoisin kesäkuun kuumaa ilmaa aina hengittää
Tahtoisin aina hengittää tätä elämää
Kuumaa ja kiihkeää
Saa naiset sortseissa kujertaa
Ne osaa niitä kauniisti keinuttaa
Käy kiinni vaan käy kiinni vaan
kesäkuuhun kuumimpaan
Minä tahtoisin...
Terassilla jauhaa kostuneet suut
Ei tänään voi kiinnostaa mikään muu
kun käydä kiinni vaan kesäpäivään kuumimpaan
Se minut saa liikkumaan

Minä tahtoisin...

Kinskyn levyltä Valtaa ja voimaa

Tämä on sitä kunnon kasaria, bändi oli nimeltään Kinsky. Laulusta vastasi itse Jussi Hakulinen. Olen onnellinen, olen nähnyt bändin livenä =o) Nytpä sainkin hyvän idean seuraavaan postaukseen... (hyvän ainakin omasta mielestä ja tiedämpä pari muutakin, jotka saattavat diggailla...)