Etsin tossa lippuja Bon Jovin kesän keikalle. Näytti olevan ne vähän edullisemmat ihan toisessa päässä katsomoa (bändiin nähden) ja vähän yli 200€;lla ois päässy lavan eteen (siis kaksi ihmistä)... Jään pähkäilemään kuinka paljon olen valmis sijoittamaan. Pääasia kuiteskin, että lippuja on vielä saatavilla, odottelen tässä rahanpalautusta vakuutusyhtiöltä ;op

Soitettiin Intiaan tuttavaperheellemme ja niinkun olettaa saattoi, on heillä meille majapaikka varattuna alkuvuodesta. Huoh, hyvä että edes joku asia selvenee. Mulla on aika hyvin jo tiedossa mihin mennään ja missä milloinkin ollaan, laitan tänne vasta reissun alla parempaa selvennystä asiasta. Kiva kun oon saanu kaikilta kolmelta, jotka mun lisäx matkaan lähtee täyden vapauden suunnitella ja varata kaikki kulkuyhteydet eri etappien välillä. Oon sitten valinnu matkustuspäiviä vähän sen perusteella, mikä parhaalta tuntuu ja miten edullisimpia Intian sisäisiä lentoja jne on tarjolla. Majapaikat matkan muissa kohteissa päätetään vasta paikanpäällä, se on käytännössä osoittautunut helpommax ja jopa edullisemmax. Ja niin on hyvä toimia maassa, jossa on käynyt useasti ennenkin, en mä ihan uudessa kohteessa varmaan noin lungisti menis... Nyt on jo niin pimeetä ja viileetä, että todellakin odotan pääsyä ihanaan Intiaan ja sen hellään lämpöön.

india-bishalgarh.jpg